اخبار داخلی
شماره: 18956
1394/08/04 - 04:01
دومین مرحله داوری طرح‌های ستاد توسعه علوم سلول‌های بنیادی برگزار شد

دومین مرحله داوری طرح‌های فناوری با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر نیکوگفتار، مدیر توسعه تجاری‌سازی و بازار و جمعی از داوران متخصص این حوزه در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش بنیان، نیکوگفتار، مدیر توسعه تجاری‌سازی و بازار در ابتدای این جلسه به ارائه توضیحاتی در ارتباط با طرح‌های فناوری و اهمیت این طرح‌ها پرداخت و در ارتباط با نحوه داوری گفت: این مرحله از داوری در سه بخش دارویی، تجهیزات و کیت‌های HLA و بصورت دفاع حضوری خواهد بود.

وی همچنین به تعداد داوران این سه بخش اشاره کرد و افزود: برای بخش دارو و HLA هفت داور و برای گروه تجهیزات هشت داور در این مرحله حضور دارند و همچنین تعداد طرح‌های بخش دارویی 6 طرح، بخش تجهیزات 6 و بخش HLA نیز دو طرح است.

به گزارش ایسنا، در ادامه مجریان طرح‌های گروه دارویی بصورت حضوری و البته انفرادی به دفاع از طرح خود پرداختند که بعد از پایان دفاع هر مجری پاسخگوی سوالات داوران مربوطه می‌شدند.

بعد از اتمام داوری طرح‌های دارویی، داوری طرح‌های تجهیزات و HLA شروع شد که در این مرحله نیز هر کدام از مجریان به دفاع از طرح خود بصورت انفرادی و حضوری پرداختند و در پایان دفاع نیز پاسخگوی سوالات داوران بخش‌های خود بودند.

در پایان ارائه طرح توسط مجریان نیز داوران نظرات خود را در ارتباط با طرح‌های دفاع شده ایراد کردند و نقاط قوت و ضعف هر طرح نیز به بحث و بررسی گذاشته شد.

بر اساس اعلام ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نتایج این مرحله از داوری متعاقباً اعلام می‌شود.

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved